fredag 13. februar 2009

Våkn opp, våkn opp....

Etter noen kommentarer om at bloggen min har inntatt sengen og sovet godt vel og lenge, får vi se om jeg nå klarer å holde den våken en stund...

Til opplysning kan jeg opplyse om at siden sist har Irrja blitt vår og vi storkoser oss med henne. Det er så utrolig fint å ha en firbent venn. Vi har jo faktisk hatt henne i over 8 måneder nå... fyyy som tiden flyr.

Vinterferien står nå for tur og for føste år på lenge lenge skal jeg ikke på tur med barna i år... de har reist på hytta med besteforeldre og vi blir hjemme og jobber. Godt å ha slike besteforeldre som virkelig setter pris på å få tilbringe litt tid med barnebarna.

Her snør det nå stooore juleaktige snøfnugg. Det snør tett og det har snødd lenge! Blir spennende å se om jeg kommer ut med bilen i morgen tidlig da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar